GOLIBUKI TYGODNIA

Przemek: Euro 2012 - Grupa B
wtorek, 29 maja 2012 16:37

Hejka,

 

Tak jak obiecałem. Zaczynamy przygotowania do Euro 2012. Do dzisiejszego wpisu zdecydowałem się skorzystać z kursów jednego buca - Unibetu. Moim zdaniem bukmacher oferujący jedne z najwyższych kursów, a do tego dysponujący najbogatszą ofertą na mistrzostwa Europy. Zaczynamy og Grupy B, następnie będą Grupy C, D i na końcu A, gdyż chciciałbym mieć jak najwięcej świeżych newsów o rywalach biało-czerwonych. No to jedziemy. Dziś Grupa B:

 

Tu 200 zł bonusu - szykuj się na EURO

 

GRUPA B


HOLANDIA, DANIA, NIEMCY, PORTUGALIA

 

 

HOLANDIA

 

* Sukcesy: mistrzostwa świata - 2. miejsce (1974, 1978, 2010), 4. miejsce (1998); mistrzostwa Europy - 1. miejsce (1988), 3-4 miejsce (1976, 1992).

 

* Skład

Bramkarze: Maarten Stekelenburg (AS Roma), Tim Krul (Newcastle United), Michel Vorm (Swansea City).

Obrońcy: Khalid Boulahrouz (VFB Stuttgart), Wilfred Bouma (PSV Eindhoven), John Heitinga (Everton), Joris Mathijsen (Malaga), Ron Vlaar (Feyenoord), Gregory van der Wiel (Ajax Amsterdam), Jetro Willems (PSV Eindhoven).

Pomocnicy: Ibrahim Afellay (Barcelona), Mark van Bommel (AC Milan), Nigel de Jong (Manchester City), Stijn Schaars (Sporting Lizbona), Wesley Sneijder (Inter Mediolan), Kevin Strootman (PSV Eindhoven), Rafael van der Vaart (Tottenham Hotspur).

Napastnicy: Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04 Gelsenkirchen), Luuk de Jong (Twente Enschede), Dirk Kuyt (Liverpool), Luciano Narsingh (Heerenveen), Robin van Persie (Arsenal Londyn), Arjen Robben (Bayern Monachium).

 

* Taktyka: 1-4-2-3-1 czyli zmodyfikowany do gry ofensywnej system 1-4-5-1 z dwoma bardzo groźnymi skrzydłowymi, którymi najprawdopodobniej będą van Persie i Kuyt (ewentualnie van der Vaart).

 

* Wyjściowa jedenastka: Krul - Van der Wiel, Heitinga, Mathijsen, Willems - van Bommel, de Jong - van Persie, Sneijder, Kuyt - Huntelaar.

 

* Moja ocena. Potwornie mocna drużyna, która ma skład i potencjał na półfinał. Ale czy tam dojdzie? Siłą napędową są zawodnicy ofensywni, których jest w drużynie bez liku i trener Bert van Marwijk mógłby spokojnie sklecić dwie równe jedenastki. Sneijder będzie mógł skupić się na ofensywie - w zasadzie tylko i wyłącznie. Mając za sobą takich pomocników defensywnych jak van Bommel i de Jong nie musi się o nic martwić. Dużo zależy natomiast od van Persiego, który najprawdopodobniej będzie grał na prawym skrzydle. Sądzę, że będzie częściej brykał w przodzie w przeciwieństwie do Kuyta, który na lewej flance powinien mieć tyle samo zadań ofensywnych co defensywnych. Huntelaar jako łowca goli? Powinien się sprawdzić, gdyż koledzy zadbają, aby podania były perfekcyjne. Co do van Persiego, to może on również wystąpić na szpicy (choć mało prawdopodobne, bo van Marwijk na siłę chce upchnąć Huntelaara i van Persiego razem), a wtedy na prawe skrzydło wskakuje Robben.

Tak czy inaczej skład fenomenalny (pozostaje jeszcze van der Vaart). Obrona tradycyjnie nie powala, choć każdy z tych graczy to bardzo solidny zawodnik. Defensywa nigdy jednak w reprezentacji Holandii nie była priorytetem, bo "Pomarańczowi" kochali futbol totalny. Może dlatego nigdy nie wygrali mundialu...

 

* Mój typ: 3. miejsce w grupie.

 

* Jak grać? Mecze z udziałem tej ekipy będą pasjonujące, ale moim zdaniem Holandia tym razem nie wyjdzie z grupy. Przegra z Niemcami, zremisuje z Portugalią i Danią. Z pierwszymi dwiema drużynami widzę mecze overowe, niezwykle emocjonujące i dramatyczne. W trzecim starciu (czylie swoim pierwszym) nie dadzą rady Duńczykom, którzy zagrają na 0:0.

 

* Mecze Holendrów:

9 czerwca, 18.00  (Charków)  Holandia - Dania                 1.58    3.85    6.25

13 czerwca 20.45 (Charków)  Holandia - Niemcy              3.10    3.30    2.25

17 czerwca 20.45 (Charków)  Portugalia - Holandia         3.35    3.35    2.10

 

* Król strzelców: van Persie (kurs 10), Huntelaar (kurs 16)

 

 

DANIA

 

* Sukcesy: mistrzostwa świata - ćwierćfinał (1998); mistrzostwa Europy - 1. miejsce (1992), 3-4 miejsce (1984), 4. miejsce (1964), półfinał (1984), ćwierćfinał (2004).

 

* Skład

Bramkarze: Stephan Andersen (Evian), Anders Lindegaard (Manchester United), Kasper Schmeichel (Leicester City).

Obrońcy: Daniel Agger (Liverpool FC), Andreas Bjelland (FC Nordsjalland), Lars Jacobsen (FC Kobenhavn), Simon Kjaer (AS Roma), Simon Poulsen (AZ Alkmaar), Michael Silberbauer (Young Boys Berno), Jannik Vestergaard (1899 Hoffenheim), Daniel Wass (Evian)

Pomocnicy: Christian Eriksen (Ajax Amsterdam), Thomas Kahlenberg (Evian), Michael Krohn-Dehli (Brondby Kopenhaga), William Kvist (VfB Stuttgart), Christian Poulsen (Evian), Jakob Poulsen (FC Midtjylland), Dennis Rommedahl (Brondby Kopenhaga), Lasse Schone (NEC Nijmegen), Niki Zimling (Club Brugge)

Napastnicy: Nicklas Bendtner (Sunderland AFC), Tobbias Mikkelsen (FC Nordsjalland), Nicklas Pedersen (FC Groningen)

 

* Taktyka: 1-4-5-1 czyli bardzo defensywny styl z jedynym wysuniętym na szpicy Bendtnerem. Z takimi rywalami w grupie Dania będzie się głównie bronić i liczyć na stałe fragmenty oraz kontry.

 

* Wyjściowa jedenastka: Lindegaard - Wass, Kjaer, Agger, Simon Poulsen - Christian Poulsen, Zimling - Schoene, Eriksen, Krohli - Bendtner.

 

* Moja ocena. Drużyna bardzo doświadczona, która może napsuć krwi każdemu. Kto wie, czy nawet jakimś cudem nie wyjdzie z grupy. Ale moim zdaniem szanse ma niewielkie, gdyż będzie grała maksymalnie ostrożnie. Gdyby jeszcze Rommedahl nie był w tak podeszłym wieku, to mógłbym zaryzykować szansę na udane kontry, ale on raczej będzie zmiennikiem w momencie, gdy drużynie nie będzie szło. Wtedy może się przydać.

Ale ogólnie Dania to przede wszystkim świetna i bardzo doświadczona defensywa. I moim zdaniem wszyscy połamią sobie na niej zęby. Niemcy w końcu strzelą, ale mocno się namęczą, ale ani Portugalia, ani Holandia nie dadzą rady. Niestety, o ile obrona prezentuje się wyśmienicie, a tyle siła w ofensywie jest kiepska. Nie zdziwię się, jeśli Dania uzbiera dwa remisy, a nie strzeli nawet gola.

 

* Mój typ: 4. miejsce w grupie.

 

* Jak grać? Undery, zdecydowane undery! W każdym meczu, o ile kursy nie będą za niskie, będę się na to prawdopodobnie decydował. Poza tym ostrzegałbym przed pewnym graniem przeciwko tej drużynie. W grupie śmierci przez wielu będzie bardzo niedoceniana, a właśnie w takich najłatwiej o niespodziankę. Ja ryzykować grania przeciwko Danii nie będę.

 

* Mecze Duńczyków:

9 czerwca, 18.00 (Charków)  Holandia - Dania                   1.58    3.85    6.25

13 czerwca, 18.00 (Lwów)     Dania - Portugalia                3.60    3.40    2.00

17 czerwca, 2045 (Lwów)      Dania - Niemcy                     7.50    4.25    1.42

 

* Król strzelców: Bendtner (kurs 100)


 

NIEMCY

 

* Sukcesy: mistrzostwa świata - 1. miejsce (1954, 1974, 1990); 2. miejsce (1966, 1982, 1986, 2002); 3. miejsce (1934, 1970); mistrzostwa Europy - 1. miejsce (1972, 1980, 1996); 2. miejsce (1976, 1992); 3. miejsce (1988).

 

* Skład

Bramkarze: Manuel Neuer (Bayern Monachium), Tim Wiese (Werder Brema), Ron-Robert Zieler (Hannover 96)

Obrońcy: Holger Badstuber, Jerome Boateng, Philipp Lahm (wszyscy Bayern Monachium), Benedikt Hoewedes (Schalke 04 Gelsenkirchen), Mats Hummels, Marcel Schmelzer (obaj Borussia Dortmund), Per Mertesacker (Arsenal Londyn)

Pomocnicy: Lars Bender, Andre Schuerrle (obaj Bayer Leverkusen), Mario Goetze, Ilkay Guendogan (obaj Borussia Dortmund), Marco Reus (Borussia Moenchengladbach), Sami Khedira, Mesut Oezil (obaj Real Madryt), Toni Kroos, Thomas Mueller, Bastian Schweinsteiger (Bayern Monachium), Lukas Podolski (FC Koeln)

Napastnicy: Mario Gomez (Bayern Monachium), Miroslav Klose (Lazio Rzym).

 

* Taktyka: 1-4-2-3-1 czyli niemal kopia ustawienia Holendrów. Bardzo ofensywne ustawienie z mocnymi skrzydłowymi Schuerrle i Muellerem oraz wolnym elektronem Oezilem. Na szpicy Klose albo Gomez. W przeciwieństwie do Holendrów Niemcy mają jednak bardziej ofensywnych skrajnych obrońców, co pozwala nieco modyfikować taktykę (skrzydłowi mają większe pole manewru w pomocy) i zagęszczać środek pola nie tylko w defensywie. Taka taktyka pozwala siąść na rywala i niemal nie schodzić z jego połowy. Ale do tego trzeba mieć zawodników...

 

* Wyjściowa jedenastka: Neuer - Lahm, Mertesacker, Hummels, Schmelzer - Khedira, Kroos - Schuerrle, Oezil, Mueller - Gomez.

 

* Moja ocena. Co tu wiele mówić - dla mnie faworyt mistrzostw Europy numer jeden. Niemcy grają po prostu fenomenalnie, mają wspaniałych zawodników, którzy już okrzepli. Wciąż są młodzi, ale po srebrze ME w 2008 roku i brązie w 2010 okrzepli jako drużyna. Teraz mają w głowie tylko jedno - złoto. Nie mówię, że mnie to cieszy, bo głupio będzie oglądać Niemców triumfujących w naszej imprezie, ale niestety, ich potencjał, młodość (a zarazem doświadczenie), taktyka, umiejętności, no cholera wszystko przemawia za tym, że Euro będzie należeć do nich. Moim zdaniem wygrają wszystkie mecze w grupie i tylko włosy rwę sobie z głowy na myśl, że możemy na nich trafić w ćwierćfinale.

 

* Mój typ: zwycięzca mistrzostw Europy! (kurs 3.75)

 

* Jak grać? Myślę, że można stawiać na Niemców od samego początku. O ile pierwszego meczu z Portugalią raczej bym unikał, o tyle uważam, że resztą wygrają do końca mistrzostw (choć wolałbym nie). I tak zapewne będę grał. Oczywiście na pewno nie wtedy, gdy los połączy ich w ćwierćfinałowym meczu z biało-czerwonymi. Wtedy i tak za grosze przyłożę na Polaków ;)

 

* Mecze Niemców:

9 czerwca, 20.45 (Lwów)         Niemcy - Portugalia            1.85    3.50    4.40

13 czerwca, 20.45 (Charków)  Holandia - Niemcy               3.10    3.30    2.25

17 czerwca, 20.45 (Lwów)       Dania - Niemcy                    7.50    4.25    1.42

 

* Król strzelców: Gomez (kurs 8), Klose (kurs 18)

 

 

PORTUGALIA

 

* Sukcesy: mistrzostwa świata - 3. miejsce (1966); mistrzostwa Europy - 2. miejsce (2004), 3-4 miejsce (2000).

 

* Skład

Bramkarze: Eduardo (Benfica), Rui Patricio (Sporting), Beto (Cluj).

Obrońcy: Joao Pereira (Sporting), Fabio Coentrao (Real Madryt), Bruno Alves (Zenit), Rolando (Porto), Ricardo Costa (Valencia), Pepe (Real Madryt), Miguel Lopes (Braga).

Pomocnicy: Raul Meireles (Chelsea), Miguel Veloso (Genoa), Joao Moutinho (Porto), Ruben Micael (Real Saragossa), Hugo Viana (Braga), Custodio (Braga).

Napastnicy: Nani (Manchester United), Cristiano Ronaldo (Real Madryt), Hugo Almeida (Besiktas), Ricardo Quaresma (Besiktas), Silvestre Varela (Porto), Helder Postiga (Real Saragossa), Nelson Oliveira (Benfica).

 

* Taktyka: 1-4-3-3 czyli klasyka. Portugalia opiera swoją grę na dwóch fenomenalnych graczach czyli Nanim i Ronaldo. W środku Postiga, który będzie wykładał nadbiegającym kolegom albo sam będzie wykańczał sytuację po podaniach obu gwiazd ze skrzydeł.

 

* Wyjściowa jedenastka: Rui Patricio - Pereira, Pepe, Bruno Alves, Coentrao - Meireles, Veloso, Micael - Nani, Postiga, Ronaldo.

 

* Moja ocena. Portugalia może być niedoceniana. Jest w grupie śmierci i moim zdaniem z niej wyjdzie kosztem faworyzowanej Holandii. Prawdopodobnie przegra z Niemcami (choć nie wykluczam remisu w inauguracyjnym starciu), ale potem powinna sobie poradzić. Może, jak jakimś cudem Polakom uda się wygrać grupę, to spotkamy tych panów na swojej drodze. A wtedy trzeba liczyć na gorszy dzień Ronaldo i Naniego. Wtedy będzie szansa na ogranie Portugalczyków, bo z nimi w gazie ta drużyna może dojść nawet do finału.

 

* Mój typ: szansa na półfinał.

 

* Jak grać? Szczerze mówiąc, to nie mam przekonania do tej drużyny, choć wietrzę tu małą niespodziankę. Ale czy tak będzie? Nie wiem czy warto ryzykować, więc chyba odpuszczę sobie granie Portugalczyków, bo to dla mnie wciąż jednak drużyna zagadka.

 

* Mecze Portugalczyków:

9 czerwca, 20.45 (Lwów)        Niemcy - Portugalia             1.85    3.50    4.40

13 czerwca, 18.00 (Lwów)      Dania - Portugalia                3.60    3.40    2.00

17 czerwca, 20.45 (Charków) Portugalia - Holandia           3.35    3.35    2.10

 

* Król strzelców: Ronaldo (kurs 12.5)

 

>>Tu<< tu grają tylko profesjonaliści

 

Komentarze  

#1 JackSparrow 2012-05-30 09:05
Przemek wiem że się czepiam, ale co do Holandii najpierw napisałeś, że widzisz ją w półfinale, a zaraz potem, że nie wyjdą z grupy. Jakaś konsekwencja?
#2 Przemek 2012-05-30 09:12
Cytuję JackSparrow:
Przemek wiem że się czepiam, ale co do Holandii najpierw napisałeś, że widzisz ją w półfinale, a zaraz potem, że nie wyjdą z grupy. Jakaś konsekwencja?

Racja, źle się trochę wyrazilem, bo ma sklad na pólfinal, o to mi chodzilo... juz poprawiam
#3 EFORTUNA 2012-05-30 09:43
Panowie ! Errani-Oudin over 17.5 gema co myślicie ?
#4 gwiazda 2012-05-30 10:20
Po pierwsze primo :
Schmeichel został dowołany zamiast Sorensena

Po drugie primo :
Ronaldo zakończył karierę więc dodaj literkę C przed nazwiskiem do RONALDO prawdziwego nigdy nie porównasz tego
#5 ZdzislawKrecina 2012-05-30 10:55
Panowie - musicie się tak czepiać???
Przemek wykonał kawał dobrej roboty, zrobił to dla Was, poświęcił na to napewno troszkę czasu więc zamiast się czepiać wypadałoby podziękować

Przemku naprawdę dobra robota, z niecierpliwości ą czekam na nasza grupę - inne mnie poprostu nie interesują.
Z tej grupy stawiałbym Holandia + Niemcy.
W Portugalii gra ten zawodnik z tego klubu z Hiszpani chyba , nie pamiętam nazwy. Ten co przegrał z Bayernem u siebie...nie ważne. A więc ten zawodnik strzelił już w tym sezonie tyle bramek co chyba padło w naszej całej szmatoklasie, że poprostu już więcej nie strzeli heheheh
#6 PanTrzySzostki 2012-05-30 11:00
Cytuję ZdzislawKrecina :
Panowie - musicie się tak czepiać???
Przemek wykonał kawał dobrej roboty, zrobił to dla Was, poświęcił na to napewno troszkę czasu więc zamiast się czepiać wypadałoby podziękować

Przemku naprawdę dobra robota, z niecierpliwości ą czekam na nasza grupę - inne mnie poprostu nie interesują.
Z tej grupy stawiałbym Holandia + Niemcy.
W Portugalii gra ten zawodnik z tego klubu z Hiszpani chyba , nie pamiętam nazwy. Ten co przegrał z Bayernem u siebie...nie ważne. A więc ten zawodnik strzelił już w tym sezonie tyle bramek co chyba padło w naszej całej szmatoklasie, że poprostu już więcej nie strzeli heheheh :lol:


10/10 :) ale się uśmiałem :) Krystyna w reprezentacji gra po prostu słabo
#7 Kamil2371 2012-05-30 11:02
Przemek, w wyjściowej jedenastce Niemców pominąłeś dwie bardzo ważne postacie, jakimi są Schweinsteiger i Muller, bo jakoś nie wydaje mi się prawdopodobnym, aby Schurrle zastąpił Mullera, a Khedira/Kroos mózg drużyny, czyli Schweinsteigera . Stawiałbym też raczej na to, że na szpicy wystąpi Gomez a nie Klose, ale to już Twoja indywidualna opinia :) No i jeszcze brak u Ciebie Podolskiego, który prawdopodobnie będzie grał od pierwszych minut za Reusa.
#8 Mr. Nobody 2012-05-30 11:03
Cytuję PanTrzySzostki:
Cytuję ZdzislawKrecina :
Panowie - musicie się tak czepiać???
Przemek wykonał kawał dobrej roboty, zrobił to dla Was, poświęcił na to napewno troszkę czasu więc zamiast się czepiać wypadałoby podziękować

Przemku naprawdę dobra robota, z niecierpliwości ą czekam na nasza grupę - inne mnie poprostu nie interesują.
Z tej grupy stawiałbym Holandia + Niemcy.
W Portugalii gra ten zawodnik z tego klubu z Hiszpani chyba , nie pamiętam nazwy. Ten co przegrał z Bayernem u siebie...nie ważne. A więc ten zawodnik strzelił już w tym sezonie tyle bramek co chyba padło w naszej całej szmatoklasie, że poprostu już więcej nie strzeli heheheh :lol:


10/10 :) ale się uśmiałem :) Krystyna w reprezentacji gra po prostu słabo

no ale jak wyglada w tej przykrótkiej koszulce NIKE
#9 Mr. Nobody 2012-05-30 11:23
Widze, że pomysl z Vania King nie należal do najlepszych. Jak Cebula sie nie zacznie mylić to się niezla rzeźnia szykuje
#10 EFORTUNA 2012-05-30 11:27
Djoko-Kavcic 6-0 1 set ... over 26.5 gema chyba w marzeniach sobie pokryje
#11 demonik25 2012-05-30 11:43
No szukaliscie niespodzianki w cebulce,a niespodzianka moze byc Johansson, ma kaliber na Cetkovska :) i moze to wygrac
#12 Vinnie 2012-05-30 11:46
Cytuję EFORTUNA:
Djoko-Kavcic 6-0 1 set ... over 26.5 gema chyba w marzeniach sobie pokryje


Ja mam 25 i jestem dobrej myśli, chociaż po pierwszym secie to wyglądało źle
Swoją drogą to chyba nikt z Nadalem nie powalczy w tym turnieju.

Edit:
Z 40:0 Djoko oddał cztery piłki przy swoim serwisie. Ogląda to ktoś?
#13 Przemek 2012-05-30 11:56
Cytuję gwiazda:
Po pierwsze primo :
Schmeichel został dowołany zamiast Sorensena

Po drugie primo :
Ronaldo zakończył karierę więc dodaj literkę C przed nazwiskiem do RONALDO prawdziwego nigdy nie porównasz tego

Co do Schmeichela to prawda, tekst pisalem natomiast już wczoraj do poludnia, więc pewne roszady mogą być, zaraz to poprawię...

Co do wyśjciowego skladu Niemców, to tu jest naprawdę niesamowita rywalizacja, moim zdaniem Schuerrle jest raczej pewniakiem, Khedira/Schweinsteiger - może być ten drugi,
Reus/Mueller - 50/50, Klose/Gomez 50/50,
do Euro jeszcze wiele może się zmienić, dlatego jak wrzucimy Grupy do zakladki, która pojawi się wkrótce, każdy będzie mógl komentować, bo pewnie wszystko będzie się zmieniać jak w kalejdoskopie.
#14 demonik25 2012-05-30 11:58
Cytuję Vinnie:
Cytuję EFORTUNA:
Djoko-Kavcic 6-0 1 set ... over 26.5 gema chyba w marzeniach sobie pokryje


Ja mam 25 i jestem dobrej myśli, chociaż po pierwszym secie to wyglądało źle
Swoją drogą to chyba nikt z Nadalem nie powalczy w tym turnieju.

Edit:
Z 40:0 Djoko oddał cztery piłki przy swoim serwisie. Ogląda to ktoś?

ogladalem pierwszego seta, kompletna dominacja, zabawa tenisem, ale cos widze ze odpuscil troszke teraz, pograłem za pare zeta Johansson, wydaje mi sie ze kurs jest mocno przesadzony, i beda mozliwosci, gra przed wlasna publika , raz juz pokonala Cetkovska, dlaczego ma teraz tego nie zrobic :)
#15 romus 2012-05-30 12:04
co myślicie o meczu Del Potro J.M.-Roger-Vasselin E. francuz prowadzi po 1 secie(6-7) coś na live warto zagrać?
#16 EFORTUNA 2012-05-30 12:04
Ja jestem dobrej myśli odnośnie Kavcicia teraz. Gra z Djoko w drugim secie jak równy z równym. Strasznie mi się podoba. Mam ogromne nadzieje że wygra tego seta bo zasługuje :)
#17 EFORTUNA 2012-05-30 12:06
Cytuję romus:
co myślicie o meczu Del Potro J.M.-Roger-Vasselin E. francuz prowadzi po 1 secie(6-7) coś na live warto zagrać?

Del Potro ma problemy z kolanem. Ostatnio już się uskarżał na bóle, więc nie wiem czy z biegiem meczu czym dłużej będzie trwał czy da radę
#18 lou 2012-05-30 12:08
a co z 2 miejscem Holandii na MŚ 2010 ?

Ja stawiam w tej grupie Niemcy i Holandie do wyjscia. Ponadto uwazam, ze Dania popchnie Portugalczykow, ktorzy jako kadra w ogole mi sie nie podobaja.

Co do Niemcow mam takie samo przeczucie - Mistrzowie : )
#19 Przemek 2012-05-30 12:21
Cytuję lou:
a co z 2 miejscem Holandii na MŚ 2010 ?

Ja stawiam w tej grupie Niemcy i Holandie do wyjscia. Ponadto uwazam, ze Dania popchnie Portugalczykow, ktorzy jako kadra w ogole mi sie nie podobaja.

Co do Niemcow mam takie samo przeczucie - Mistrzowie : )

Mój typ, że Holandia nie wyjdzie z grupy kosztem Portugalii na pewno jest kontrowersyjny, ale moim zdaniem Holendrzy im minimalnie ulegną, Ronaldo już okrzepl, to jest jego sezon i myślę, że tym razem zaprowadzi zespól daleko,
a jak będzie? wszak to tylko sport ;)
#20 Mr. Nobody 2012-05-30 12:29
O jasna pala. Ale Vania zebrala w paszcze musiala chyba bardzo pomagac bo nie wierze zeby Cebula swoim nudnym jednostronnym lomotem sprawila takie szkody. Ona jeszcze da zarobic. W nastepnym meczu zrobi ze 40 niewymuszonych i padnie z byle kim. Natury nie oszukasz
#21 PanTrzySzostki 2012-05-30 12:34
widzicie co wyprawia Lokomotiv 2 ze Spartakiem 2? jest 10:0 w 80 min!!! ale kursy powpadały :)

tam gole lecą po 2-3 od razu
#22 Villas-Boas 2012-05-30 12:35
Cytuję PanTrzySzostki:
widzicie co wyprawia Lokomotiv 2 ze Spartakiem 2? jest 10:0 w 80 min!!! ale kursy powpadały :)

tam gole lecą po 2-3 od razu :D

może tam są zasady jak za malolata "podwójne" 3 rożne i karny itp. haha
#23 Vinnie 2012-05-30 12:41
Z główki może są za 3
#24 niespotykany 2012-05-30 13:12
Takich turniejow jak EURO sie nie obstawia bo bedzie masa niespodzianek i masa waszych wtop. I nawet takie fajne analizy jak Przemka w niczym nie pomoga. Taki turniej rzadzi sie swoimi nieprzewidywaln ymi prawami. Ja na pewno nie rusze

Pytanie do admina : Mam tygodniowy yield 115% czemu nie jestem na glownej stronie ?
#25 Przemek 2012-05-30 13:15
Cytuję niespotykany:
Takich turniejow jak EURO sie nie obstawia bo bedzie masa niespodzianek i masa waszych wtop. I nawet takie fajne analizy jak Przemka w niczym nie pomoga. Taki turniej rzadzi sie swoimi nieprzewidywaln ymi prawami. Ja na pewno nie rusze

Pytanie do admina : Mam tygodniowy yield 115% czemu nie jestem na glownej stronie ?

Z Euro to prawda, ja będę gral, ale maks za 3 jednostki ;)
Co do obecności w golibukach tygodnia musisz mieć rozliczonych 7 typów w ciągu ostatnich 7 dni, Ty masz rozliczone tylko 4,
pozdrawiam
#26 niespotykany 2012-05-30 13:17
Ok dzieki teraz juz rozumiem. Predzej nie znalem zasad.
#27 demonik25 2012-05-30 13:19
Kukuryznik urwal seta Seppi , over 35,5 moze wejsc , oby Seppi ugrał
#28 EFORTUNA 2012-05-30 13:20
No coś mnie trafi... Djoko-Kavcic over 26.5 gema i ile jest 26... no paranoja.. I jak tu się nie zdenerwować :(
#29 Król_Majów 2012-05-30 13:38
Dlaczego w ogóle Daniela Hantuhova nie gra ? Jakaś kontuzja ?
#30 dudek1983 2012-05-30 13:48
Cytuję Król_Majów:
Dlaczego w ogóle Daniela Hantuhova nie gra ? Jakaś kontuzja ?

Kontuzję miała wcześniej, teraz poprostu nie zdążyła się odbudować fizycznie dlatego się wycofała. Planuje wrócić po RG na trawę.
#31 romus 2012-05-30 14:30
zastanawiam się nad polskim dublem Radwańska+Kubot , warte ryzyka?
#32 Malwurf 2012-05-30 14:34
Cytuję romus:
zastanawiam się nad polskim dublem Radwańska+Kubot , warte ryzyka?

Sercem za Radwańską, ale uważam, że ma podobny syndrom do swojej siostry "nie wychodzi to foch" Chociaż Agnieszka potrafi się wziąść w garść i to może być plusem, już wiemy, że nie odpuszcza meczów, aczkolwiek nie wiadomo co jej w gowie siedzi. Zaryzykowabym porównanie Radwańskiej do Robbena Klasa sama w sobie ale potrafi zarówno rozstrzygać pojedynki na swoją korzyść z palcem w nosie, i z tym samym palcem na wlasne życzenie potrafi rozwalić pracę caego zespolu (w wypoadku radwanskiej to oczywiscie psycholog, trener itp.)
#33 Król_Majów 2012-05-30 15:12
Baker teraz jazda z Simonem
#34 Hector Barbossa 2012-05-30 15:13
A czy kolega nie myli Agnieszki z Ulką??? Wtedy sie zgodzę, ale jak siegam pamięcią to juz dawno nie ma zadnych fochów na korcie ze strony Agnieszki. Jak przegrywa to z wysoka gardą. Venus juz nie jest straszna.
#35 demonik25 2012-05-30 15:21
Cytuję demonik25:
Cytuję Vinnie:
Cytuję EFORTUNA:
Djoko-Kavcic 6-0 1 set ... over 26.5 gema chyba w marzeniach sobie pokryje


Ja mam 25 i jestem dobrej myśli, chociaż po pierwszym secie to wyglądało źle
Swoją drogą to chyba nikt z Nadalem nie powalczy w tym turnieju.

Edit:
Z 40:0 Djoko oddał cztery piłki przy swoim serwisie. Ogląda to ktoś?

ogladalem pierwszego seta, kompletna dominacja, zabawa tenisem, ale cos widze ze odpuscil troszke teraz, pograłem za pare zeta Johansson, wydaje mi sie ze kurs jest mocno przesadzony, i beda mozliwosci, gra przed wlasna publika , raz juz pokonala Cetkovska, dlaczego ma teraz tego nie zrobic :)

Johansson siadla jak w maslo, dodatkowo jeszcze polapalem kursy po 5.00 i 7.00 , kukuryznik na styk 36 gemow a nie sorki to jeszcze jeden set , a mialem over 35,5
#36 dudek1983 2012-05-30 15:40
Jak sądzicie co pewniejsze? Agnieszka czy Kubot?
Chyba jednak Aga, do tego dorzucę Goffina, pennette i miami. Jakieś sugestie?
#37 Vinnie 2012-05-30 15:42
Cytuję demonik25:
Cytuję demonik25:
Cytuję Vinnie:
Cytuję EFORTUNA:
Djoko-Kavcic 6-0 1 set ... over 26.5 gema chyba w marzeniach sobie pokryje


Ja mam 25 i jestem dobrej myśli, chociaż po pierwszym secie to wyglądało źle
Swoją drogą to chyba nikt z Nadalem nie powalczy w tym turnieju.

Edit:
Z 40:0 Djoko oddał cztery piłki przy swoim serwisie. Ogląda to ktoś?

ogladalem pierwszego seta, kompletna dominacja, zabawa tenisem, ale cos widze ze odpuscil troszke teraz, pograłem za pare zeta Johansson, wydaje mi sie ze kurs jest mocno przesadzony, i beda mozliwosci, gra przed wlasna publika , raz juz pokonala Cetkovska, dlaczego ma teraz tego nie zrobic :)

Johansson siadla jak w maslo, dodatkowo jeszcze polapalem kursy po 5.00 i 7.00 , kukuryznik na styk 36 gemow a nie sorki to jeszcze jeden set , a mialem over 35,5 :lol:


Kukushin 44 przecież
#38 crissthor 2012-05-30 16:11
Stasznie pluję sobie w brodę że postawiłem tego dubla Radwanska + Bartoli. Nie cierpię oglądać Bartoli na korcie, jak gra, jak składa się do serwisu i to jsk najzwyczajniej w świecie jest okropnie brzydka! A ja głupi na nią postawiłem i jestem reraz wewnętrznie rozdarty, bo z jedej strony gra o moją kasę a z drugiej jak na to patrzę to mnie zęby bolą i kibicuję tej zgrabnej chorwatce ...
#39 ZdzislawKrecina 2012-05-30 16:17
Cytuję crissthor:
Stasznie pluję sobie w brodę że postawiłem tego dubla Radwanska + Bartoli. Nie cierpię oglądać Bartoli na korcie, jak gra, jak składa się do serwisu i to jsk najzwyczajniej w świecie jest okropnie brzydka! A ja głupi na nią postawiłem i jestem reraz wewnętrznie rozdarty, bo z jedej strony gra o moją kasę a z drugiej jak na to patrzę to mnie zęby bolą i kibicuję tej zgrabnej chorwatce ...

Mam podobnie...
Z tego co wiem lubi ja tylko Niesamowity Marcin ale dawno go tu nie widziałem
#40 crissthor 2012-05-30 16:20
Niesamowity Marcin lubi króliczka???? No cóż, na jednym z turniejów widziałem gościa z transparentem "marry me Marion" i to dopiero był dla mnie szok
#41 Król_Majów 2012-05-30 16:21
Cytuję crissthor:
Niesamowity Marcin lubi króliczka???? No cóż, na jednym z turniejów widziałem gościa z transparentem "marry me Marion" i to dopiero był dla mnie szok :o


To chyba jakiś desperat który bierze co popadnie
#42 romus 2012-05-30 16:27
a ja pobrałem 4,50 na Bartoli! jest waleczna zobaczymy co z tego będzie
#43 baca1 2012-05-30 16:42
Cytuję romus:
a ja pobrałem 4,50 na Bartoli! jest waleczna zobaczymy co z tego będzie


babski tenis to jednak jest fascynujacy sport...
i wez tu zrozum kobiete... ;-))
#44 romus 2012-05-30 16:45
dokładnie, ale oglądałem chwile ich mecz i muszę przyznać ze Bartoli umnie złość wykorzystać na swoją korzyść, zmobilizować się. Całkowita odwrotność Urszuli Radwańskiej
#45 Bombardier 2012-05-30 17:05
Mam dokładnie to samo, co ktoś napisał, a mianowicie postawiłem na Bartoli (live), ale nie mogę już na nią patrzeć- te jej gesty, zaciśnięta pięść, nabuzowana twarz, podskoki i wioeczne nawoływania do siebie... Niech wygra długonoga
#46 Bombardier 2012-05-30 17:08
FC Vysocina Jihlava II vs FC Banik Ostrava II
polecam over 2,5 jest 1:1 i 7 min do końca : ) kurs 3,2

e: 1:2, siedzi
#47 ja33 2012-05-30 17:13
Cytuję Bombardier:
FC Vysocina Jihlava II vs FC Banik Ostrava II
polecam over 2,5 jest 1:1 i 7 min do końca : ) kurs 3,2

e: 1:2, siedzi :D

a dlaczego polecasz ?
#48 Bombardier 2012-05-30 17:21
Cytuję ja33:
Cytuję Bombardier:
FC Vysocina Jihlava II vs FC Banik Ostrava II
polecam over 2,5 jest 1:1 i 7 min do końca : ) kurs 3,2

e: 1:2, siedzi :D

a dlaczego polecasz ?


Mój kuzyn był na tym meczu i po stracie gola przez Jihlave napisał mi, że mocno atakują i powinien być gol. Ale widać za bardzo się odkryli, bo gola stracili ale gol to gol, zzaklad siedzi
#49 Villas-Boas 2012-05-30 17:22
Chyba Simon slabnie 3:0 dla Bakera w 4 secie !
#50 manupit89 2012-05-30 17:25
Z Petra poszedlbym pod prysznic po meczu
#51 Villas-Boas 2012-05-30 17:26
Cytuję manupit89:
Z Petra poszedlbym pod prysznic po meczu ;-)

oj tam a Bartoli to co ? haha
#52 baca1 2012-05-30 17:34
Cytuję romus:
dokładnie, ale oglądałem chwile ich mecz i muszę przyznać ze Bartoli umnie złość wykorzystać na swoją korzyść, zmobilizować się. Całkowita odwrotność Urszuli Radwańskiej


3 podwojne w jednym gemie... (kontra dwa asy)nie mam pytan... :o, jak to Bartoli wyciagnie - bedzie cud!
#53 PanTrzySzostki 2012-05-30 17:37
Baker chyba wziął się za granie :)
#54 romus 2012-05-30 17:37
Cytuję baca1:
Cytuję romus:
dokładnie, ale oglądałem chwile ich mecz i muszę przyznać ze Bartoli umnie złość wykorzystać na swoją korzyść, zmobilizować się. Całkowita odwrotność Urszuli Radwańskiej


3 podwojne w jednym gemie... (kontra dwa asy)nie mam pytan... :o, jak to Bartoli wyciagnie - bedzie cud!

strasznie dała ciała
#55 Król_Majów 2012-05-30 17:43
Ktoś sławny kiedyś powiedział że z 5:2 dobrze się ciągnie.

Ale nie tym razem
#56 niespotykany 2012-05-30 17:49
Mam nadzieje ze Bartoli umoczy i da wam nauczke ze nieobstawia sie babskiego tenisa bo nie ma bardziej zwariowanego sportu niz wlasnie babski tenis ktory nie nadaje sie do gry za powazna kase. Wczoraj Serena a dzis brzydkie kaczatko Bartoli Hehe
#57 szaniasek 2012-05-30 17:49
[quote name="Król_Majów"]Ktoś sławny kiedyś powiedział że z 5:2 dobrze się ciągnie

Nie pisz takich rzeczy w perspektywie Bartoli. Niektórzy jeszcze jedzą obiad
#58 football fan 2012-05-30 18:02
Pierwszy raz w 100% zgadzam się z Przemkiem
Kolejność w grupie jak najbardziej słuszna.
Holandia pakę ma (nazwiska), ale też nie widzę, żeby wyszli z tej grupy. Zresztą ostatnie dyspozycje robbena, sneidera, van der vaarta są dalekie od ideału. Do tego dochodzi właśnie przeciętna obrona... Myślę, że często obserwować będziemy kłótnie między holendrami na boisku wynikające z frustracji i egoistycznych zagrań. Bardzo lubię tą reprezentację, i wolałbym stokroć zobaczyć ich dalej kosztem niemców. Ale nie ma takiej opcji. Niemcy wyjdą z Portugalią. Kurs warty uwagi: awans portugalii z grupy 2,3
#59 PanTrzySzostki 2012-05-30 18:03
kurde - czułem, że jak wpiszę meczyk w profil to będzie dupa zbita...jak nie wpisuję to wchodzi jak w masło... mój meczyk to jedyny z Finlandii, w którym nie ma jeszcze bramek :(( a zaraz HT...
#60 Stanlej-1 2012-05-30 18:05
Cytuję PanTrzySzostki:
kurde - czułem, że jak wpiszę meczyk w profil to będzie dupa zbita...jak nie wpisuję to wchodzi jak w masło... mój meczyk to jedyny z Finlandii, w którym nie ma jeszcze bramek :(( a zaraz HT...

u mnie jest na odwrót
#61 Siatkarzyk 2012-05-30 18:09
Witam Golibuków!

Co myślicie o Radwańskiej Agnieszce dziś, da radę? Venus nie wyglądała w swoim 1. meczu zbyt groźnie,a Aga formę ma wyśmienitą.

Co do układu w grupie, to wg mnie będzie tak:
1. Niemcy
2. Dania
3. Holandia
4. Portugalia

Wg mnie Dania i Szwecja namieszają w tegorocznych Mistrzostwach Europy, podoba mi się ich gra, liczę na co najmniej ćwierćfinały
#62 football fan 2012-05-30 18:28
Co do "przedbiegów" na grupy chodzi mi po głowie na początek takie zestawienie (dubel w bet365):
-niemcy z portugalią (dual forecast) 3,75
-wygrana hiszpanów w grupie 1,53


kursik razem 5,74 warty grzechu z dużym prawdopodobieńs twem wejścia

any comments?
#63 mateomufc 2012-05-30 18:28
Poległem dzisiaj przez tą fatalną bartoli ,grała fatalnie a petra martic wyrasta na bardzo dobrą zawodniczka jak na dziewczyne w moim wieku ,z presją radzi sobie doskonale. No więc bartoli dołącza do mojej listy na kogo juz nigdy nie obstawie ,na kvitovą i bartoli juz nie gram .

Jeśli chodzi o analize przemka ,to naprawde cieżko ocenić kto tutaj wyjdzie z grupy ,ja jednak nie zgodził bym się z autorem i powiem ,że wg. mnie 1 miejsce w grupie zajmie własnie holandia ,ofensywe mają genialną ,racja defensywa nie jest za bystra ale myśle ,iż holandia skupi się na ofensywnym futbolu i zdeklasuje każdego przeciwnika (prócz niemiec) w grupie wychodząc z 7 punktami z pierwszego miejsca , niemcy zajmą 2 miejsce , 3. Portugalia , 4. Dania
#64 niespotykany 2012-05-30 18:45
Aga goni czarna mambe 5-1
#65 football fan 2012-05-30 18:52
Co do awansu w tej grupie dorzucę jeszcze jedno własne przemyślenie (psychologia):
Holendrzy to v-ce mistrzowie świata, nie tak bardzo głodni sukcesów jak Portugalczycy. Atmosfera w tej kadrze i nastawienie w Holandii jest zgoła inne niż przed mundialem. Każdy chce być gwiazdą. Kilku czołowych zawodników będzie myślało gdzie zagra w przyszłym sezonie. To wszystko na prawdę się przełoży...
Po drugiej stronie barykady Portugalia z coraz bardziej dojrzałą do zwycięstw drużyną i chęcią czegoś udowodnienia. Od dłuższego czasu grają ze sobą w podobnym ustawieniu. Jak dla mnie są w kwiecie wieku jeśli chodzi o etap rozwoju poszczególnych zawodników. Zawodnicy tacy jak Pepe, Meireles, Veloso, Quaresma, Jao Pereira nawet już Ronaldo będą po 30-tce podczas następnego Euro. Nie chce mi się szukać średniego wieku tej drużyny ale właśnie ten trzon to 24-29 lat z wielkimi nazwiskami z najlepszych lig. Dodatkowo jeśli ktoś za bardzo jeszcze nie zna to teraz zobaczy kto to jest Moutniho
#66 Mr. Nobody 2012-05-30 18:58
Ktoś tu wczoraj pod niebiosa wychwalal Klizana. Ze niby świat sie skonczy jak Mahut wygra. To chyba nie bedziemy czekać do grudnia. Mam Klizana w dublu z Iśką i zrob i sie naprawde nieprzyjemnie jak ona wygra a przez tego slowackiego paralityka umocze.
#67 niespotykany 2012-05-30 19:00
Trenerem Klizana jest sam Karol Kucera takze mysle ze jeszcze powalczy

Sampdoria wtapia u siebie 0-1
#68 alien 2012-05-30 19:13
Cytuję Mr. Nobody:
Ktoś tu wczoraj pod niebiosa wychwalal Klizana. Ze niby świat sie skonczy jak Mahut wygra. To chyba nie bedziemy czekać do grudnia. Mam Klizana w dublu z Iśką i zrob i sie naprawde nieprzyjemnie jak ona wygra a przez tego slowackiego paralityka umocze.
Klizan jest na mojej czarnej liście razem z Fogninim
#69 Siatkarzyk 2012-05-30 19:15
A ja tam mam Mahuta, wahałem się, ale bodajże chyba ktoś o nicku jakoś Zdzisław Kręcina mnie upewnił w typie więc dzięki
#70 Darq 2012-05-30 19:27
No to Klizan tym meczem pokazuje dlaczego zawsze będzie tylko challengerowcem
#71 Hector Barbossa 2012-05-30 19:42
Cytuję Siatkarzyk:
A ja tam mam Mahuta, wahałem się, ale bodajże chyba ktoś o nicku jakoś Zdzisław Kręcina mnie upewnił w typie więc dzięki :P

No to chwala Zdzislawowi. Ja zufalem innemu podobno mega znawcy tenisa. No nic mowa jest srebrem, a milczenie zlotem panie ekspercie.
#72 czerwo272 2012-05-30 19:44
Mój typ dotyczący tej grupy będzie na bramki. Under 15,5 po kursie 1,85. Myślę, że Niemcy nie dadzą sobie dużo bramek wpakować, a Dania ani dużo nie straci ani też nie postrzela. Średnia bramek na mecz, żeby typ nie wszedl to 2,66. Mi się wydają duże szanse na to
#73 Mr. Nobody 2012-05-30 19:46
Klizan jest mega bucem. Z tym swoim dziecinnym serwisem moze z przedszkolakami grac leszcz zasrany.
#74 jarosz26 2012-05-30 19:47
Witam. Chcę postawić mecz Razzano z Rus. Planuje zagrać na Francuzkę, ale kursy póki co lecą na Holenderkę. Ma ktoś jakieś informacje co do tego meczu?
#75 szaniasek 2012-05-30 19:49
Cytuję Hector Barbossa:
Cytuję Siatkarzyk:
A ja tam mam Mahuta, wahałem się, ale bodajże chyba ktoś o nicku jakoś Zdzisław Kręcina mnie upewnił w typie więc dzięki :P

No to chwala Zdzislawowi. Ja zufalem innemu podobno mega znawcy tenisa. No nic mowa jest srebrem, a milczenie zlotem panie ekspercie.

Dlatego najlepiej ufać sobie
#76 Vinnie 2012-05-30 19:50
Cytuję Hector Barbossa:
Cytuję Siatkarzyk:
A ja tam mam Mahuta, wahałem się, ale bodajże chyba ktoś o nicku jakoś Zdzisław Kręcina mnie upewnił w typie więc dzięki :P

No to chwala Zdzislawowi. Ja zufalem innemu podobno mega znawcy tenisa. No nic mowa jest srebrem, a milczenie zlotem panie ekspercie.


Strach tu spostrzeżenia pisać, lepiej wrzucić typ i szybko uciekać
#77 Siatkarzyk 2012-05-30 19:51
Cytuję szaniasek:
Cytuję Hector Barbossa:
Cytuję Siatkarzyk:
A ja tam mam Mahuta, wahałem się, ale bodajże chyba ktoś o nicku jakoś Zdzisław Kręcina mnie upewnił w typie więc dzięki :P

No to chwala Zdzislawowi. Ja zufalem innemu podobno mega znawcy tenisa. No nic mowa jest srebrem, a milczenie zlotem panie ekspercie.

Dlatego najlepiej ufać sobie :-)


Święta prawda
#78 szaniasek 2012-05-30 19:52
Cytuję Hector Barbossa:
Cytuję Siatkarzyk:
A ja tam mam Mahuta, wahałem się, ale bodajże chyba ktoś o nicku jakoś Zdzisław Kręcina mnie upewnił w typie więc dzięki :P

No to chwala Zdzislawowi. Ja zufalem innemu podobno mega znawcy tenisa. No nic mowa jest srebrem, a milczenie zlotem panie ekspercie.

Dlatego najlepiej ufać sobie Mega znawstwo czasami utrudnia dobre typowanie
#79 dudek1983 2012-05-30 19:53
Cytuję jarosz26:
Witam. Chcę postawić mecz Razzano z Rus. Planuje zagrać na Francuzkę, ale kursy póki co lecą na Holenderkę. Ma ktoś jakieś informacje co do tego meczu?

Być może dlatego, że Razzano kończyła mecz z Williams ledwie biegając. Miała duże problemy z mięśniami nóg i wcale nie jest powiedziane, że zdąży się na jutro odbudować.
#80 jarosz26 2012-05-30 19:58
Cytuję dudek1983:
Cytuję jarosz26:
Witam. Chcę postawić mecz Razzano z Rus. Planuje zagrać na Francuzkę, ale kursy póki co lecą na Holenderkę. Ma ktoś jakieś informacje co do tego meczu?

Być może dlatego, że Razzano kończyła mecz z Williams ledwie biegając. Miała duże problemy z mięśniami nóg i wcale nie jest powiedziane, że zdąży się na jutro odbudować.


Dzięki za odpowiedź. Mimo wszystko spróbuje zagrać Francuzkę, wszak zrobiła na mnie dobre wrażenie w tym meczu. Miała sporo winerów, starała się grać agresywnie i sądzę , że jeszcze tą rundę przejdzie
#81 Siatkarzyk 2012-05-30 20:23
Ktoś ma jakieś zastrzeżenia co do typowania zwycięstwa Holandii w meczu ze Słowacją ? My wygraliśmy z nimi przeciążeni, od połowy 2. składem, a Holandia powinna powoli zyskiwać świeżość, a też i muszą się pokazać po 1:2 z Bułgarią
#82 GZKoras 2012-05-30 20:47
ogl ktos moze Szwajcarie?? dadza rade?
#83 Siatkarzyk 2012-05-30 20:54
Cytuję GZKoras:
ogl ktos moze Szwajcarie?? dadza rade?


Słabo grają, różnie to może być.
#84 woland66 2012-05-30 21:22
Ile już razy sobie mówiłem ze nie stawiać handicapów przeciw gospodarzą w ręczną
#85 $caluwa$ 2012-05-30 21:37
widze że niektórzy nie potrafią czytać ze zrozumieniem.. radze jeszcze raz to przeczytać i sprawdzić kontekst wypowiedzi, nie było też mowy o żadnym koncu świata ale o 'szoku' i powiem wam szczerze że przyzwyczaiłem się do większych szoków.
Owszem, sam zagralem ten mecz w pięciozdarzenio wej taśmie za niską stawkę(w profilu) także jeśli ktoś nie potrafi przetwarzać takich sygnałów to sorry
JOG ON!
#86 kolczu85 2012-05-30 22:08
co myślicie o Bostonie over 89,5 pkt??
#87 Darq 2012-05-30 22:15
Cytuję kolczu85:
co myślicie o Bostonie over 89,5 pkt??

W expekcie linia jest 84
#88 demonik25 2012-05-30 22:20
Cytuję $caluwa$:
widze że niektórzy nie potrafią czytać ze zrozumieniem.. radze jeszcze raz to przeczytać i sprawdzić kontekst wypowiedzi, nie było też mowy o żadnym koncu świata ale o 'szoku' i powiem wam szczerze że przyzwyczaiłem się do większych szoków.
Owszem, sam zagralem ten mecz w pięciozdarzenio wej taśmie za niską stawkę(w profilu) także jeśli ktoś nie potrafi przetwarzać takich sygnałów to sorry
JOG ON!

Tutaj kazdy podaje typy co gra i nie namawia nikogo do grania tego na sile , kazdy decyduje jak chce , czasami tez trzeba samemu cos przeanalizowac i dac od siebie , a nie liczyc na kogos, ja tez dzis umoczylem prze taka padake jaka jest Bartoli, ale to jest damski tenis a z damami to roznie jest , wystawiaja red flag i jest po zawodach ,dzis zagrałem Johansson i jestem mega zadowolony , bo polapalem ladne kursy , wiec panowie , nie marudzic i cos od siebie :)
#89 kolczu85 2012-05-30 22:21
w sportingbet jest over 89 po kursie 2,75
#90 miam 2012-05-30 22:40
Cytuję kolczu85:
w sportingbet jest over 89 po kursie 2,75

Jeżeli tyle rzucą to mogą to wygrać.
#91 botanik 2012-05-30 23:11
A ja tam stawiałem na livie na Martic. Złapałem po @2.70.
A co do euro i tej grupy, to sądzę dokładnie tak samo jak Przemek. Niemcy z pierwszego, Portugalia z drugiego, Holandia trzecie i Dania czwarte. Po cichu liczę, że Portugalia mistrza będzie mieć, kurs na to też ładny, tak że może za drobne walne.
Pozdrawiam.
#92 ZdzislawKrecina 2012-05-30 23:18
Cytuję $caluwa$:
widze że niektórzy nie potrafią czytać ze zrozumieniem.. radze jeszcze raz to przeczytać i sprawdzić kontekst wypowiedzi, nie było też mowy o żadnym koncu świata ale o 'szoku' i powiem wam szczerze że przyzwyczaiłem się do większych szoków.
Owszem, sam zagralem ten mecz w pięciozdarzenio wej taśmie za niską stawkę(w profilu) także jeśli ktoś nie potrafi przetwarzać takich sygnałów to sorry
JOG ON!

Ale dzisiaj pojechałem w dół niesamowicie - ale nic jutro jedziemy dalej.
Kolego całuwa spokojnie jutro będzie lepiej - zobacz podajesz typy raz na jakis czas coś nie wejdzie i lipa........
K...a przecież to jest sport. Nie wiem dlaczego, ale jutro oprócz Lepczenko - rzuca mi się w oczy STACHOWSKI - ale sam nie wiem dlaczemu hehehh. Jakaś podpowiedź - i co jutro kolega gra ???
Reszta w profilu zapraszam
#93 ZdzislawKrecina 2012-05-30 23:51
Panowie teraz przeczytałem całość i normalnie mnie wk.....e, jak komus nie pasuje niech nie gra - przeciez to jest dokładnie jak widzicie ofertę albo cos gracie albo nie
Ja Wam powiem jak ja to robie: mam swoich ekspertów z wielu dziedzin nie będę wymieniał nicków żeby nie robić reklamy. i jak chce coś zagrać i się wacham patrzę na konkretny profil i: albo gram albo nie. Decyzja zawsze zależy ode mnie i nigdy nie mam do nikogo pretensji.
A narazie typy które najbardziej zapamiętałem to typ grzybciupra : Urugwaj - coś tam w finale CL na dokładny wynik 3-0 nie pamietam kursu(mój pierwszy mistrz)i całuwy Wiliams-Makarowa 2 kurs chyba 12 (mój drugi mistrz). No oczywiście troche wazeliny: mistrz 3 Przemek i mistrz 4 Artur hhehehhe.
#94 ZdzislawKrecina 2012-05-30 23:52
Pozdrowienia dla starej gwardii: linhsao(spec od badmigtona) chociaz szczerze powiem nigdy nie grałem, Wielki Szu, Mcdollar$,andrz ej123(spec od piłki ręcznej). No i oczywiście cała młoda gwardia - czyli większość z naszej ekstraligi.
Panowie jesteśmy tu żeby sobie pomagać i teksty tego typu, co wyżej niepotrzebnie wprowadzają napiętą atmosfere a przecież nie o to tu chodzi :lol: :lol:
#95 demonik25 2012-05-31 00:07
Cytuję ZdzislawKrecina :
Pozdrowienia dla starej gwardii: linhsao(spec od badmigtona) chociaz szczerze powiem nigdy nie grałem, Wielki Szu, Mcdollar$,andrz ej123(spec od piłki ręcznej). No i oczywiście cała młoda gwardia - czyli większość z naszej ekstraligi.
Panowie jesteśmy tu żeby sobie pomagać i teksty tego typu, co wyżej niepotrzebnie wprowadzają napiętą atmosfere a przecież nie o to tu chodzi :lol: :lol:

Amen
#96 miam 2012-05-31 03:45
No ladnie sobie Rondo pogrywa z Miami
#97 dudek1983 2012-05-31 04:29
Ależ koncert gry Miami w 3 kwarcie :) W końcu włączył się do gry Wade, jego pkt najbardziej brakowało. James MVP
#98 szybki_goniec00 2012-05-31 04:36
Cytuję miam:
No ladnie sobie Rondo pogrywa z Miami :-)


Wujek over pkt +zb +as zaliczył już po II kwarcie :)
Ależ będzie koncówka w MiAMI , A BYLI TU TACY CO SKRESLALI JUŻ bOSTON
#99 miam 2012-05-31 04:39
Sędziowanie z dupy
#100 szybki_goniec00 2012-05-31 04:49
Rajoooon Rooondooooooo i Miami ma mokro :)
#101 miam 2012-05-31 05:43
Jeszcze raz,sędziowie pomogli dziś Miami.Po co pomagać silniejszemu?Nie wiem czy robią to świadomie,ale faul na Rondo w dogrywce byl ewidentny,powin ny być wolne a poszla kontra i latwe punkty.Tak czy inaczej,dzięki Boston, dzięki waszej walce zarobiony jestem.
#102 kolczu85 2012-05-31 09:18
I over Bostonu ładnie usiadł
#103 EFORTUNA 2012-05-31 09:39
Panowie : Kirilenko-Zakopalova 1 ? i Kvitova-Ula over 18.5 gema. Oglądałem 1 mecz uli i grała naprawdę bardzo przyzwoicie. Kvitovej oglądałem jeden mecz w TV i grała słabo. Mecz z 16stolatką która za dużo chyba wyobraźni miała :). Jak myślicie oba te mecze HELP
#104 Legolas 2012-05-31 09:50
Witam Kolegów Golibuków. Mam dwa koszykarskie pytania. Kurs na wygraną SA dzisiejszej nocy to 2.55(!!!!!) w bet365. Czy to nie aby TOTALNY brak szacunku buca w stosunku do Pop'a i jego wesolej kamandy??? Ja uwazam ze w tej serii bedzie sweep jak nic. Mlode byczki z OCity pojecia nie mają co ich dwa razy kopnęlo. Druga sprawa to handi na 1Q meczu Armani-Scavolini 1(-2.5) za 1.83. Czy oba typy są warte grzechu. Wspomózcie radą kochanieńcy. Pozdrawiam.
#105 Arkadio99 2012-05-31 10:03
Witam mam 2 bardzo ciekawe propozycje na dzis:
Razzano-rus 1 1.78
bialorus-czarnogora 2 2.25

stawka 500
Wygrana 2000

Gorąco polecam!!
#106 Siatkarzyk 2012-05-31 10:42
Legolas
SAS obecnie grają koszykówkę na poziomie niedostępnym dla żadnej innej drużyny. Jeśli będą tak grać, to skończy się 4:0 lub 4:1 niezależnie od jakości gry OCT. Wczoraj np. Durant i spółka wg mnie zagrali naprawdę dobry mecz, ale no trudno, na SAS to narazie nie wystarcza. Moim zdaniem OCT wygrają jeden mecz u siebie, ale raczej skłaniałbym się ku temu drugiemu, przy stanie 0:3.
#107 Patryk0314 2012-05-31 10:49
Cytuję Arkadio99:
Witam mam 2 bardzo ciekawe propozycje na dzis:
Razzano-rus 1 1.78
bialorus-czarnogora 2 2.25

stawka 500
Wygrana 2000

Gorąco polecam!!

co to jest Razzano-rus??
#108 Arkadio99 2012-05-31 10:59
tenis roland a czarnogora koszykowka
#109 Patryk0314 2012-05-31 11:03
Cytuję Arkadio99:
Witam mam 2 bardzo ciekawe propozycje na dzis:
Razzano-rus 1 1.78
bialorus-czarnogora 2 2.25

stawka 500
Wygrana 2000

Gorąco polecam!!

Białorus-Czarnogora tez nie widze gdzie jest;/
#110 Patryk0314 2012-05-31 11:04
ok dzieki kolego juz sprawdzam czy az tak warto;p
#111 Patryk0314 2012-05-31 11:06
Arvidsson tez jest bardzo słaba, wiec ja bym gral na shvedovą.
#112 Arkadio99 2012-05-31 11:11
czarnogora wczoraj wysoko pokonala turczynki ( koszykowka kobiet euro), gospodynie turnieju. Mysle ze bardzo prawdopodobne jest 2 zwyciestwo tej druzyny, a co do razzano , kiedys bardzo dobra tenisistka, lecz po problemach w zyciu osobistym nie mogla sie zebrac. wczoraj natomiast wygrala z williams wiec mysle ze dzis z holenderka powinna sobie poradzic prawdopodobnie 2-0
#113 Patryk0314 2012-05-31 11:18
Cytuję Arkadio99:
Witam mam 2 bardzo ciekawe propozycje na dzis:
Razzano-rus 1 1.78
bialorus-czarnogora 2 2.25

stawka 500
Wygrana 2000

Gorąco polecam!!

Na bet365 nie moge znalez tego meczu w kosza
#114 Arkadio99 2012-05-31 11:21
nie wiem czemu ja bralem z totomixa, mozliwe ze nie ma albo juz zablokowali bo cos sie swieci :)

Aby móc komentować artykuły/typy musisz być zarejestrowanym użytkownikiem i posiadać przynajmniej 10 rozliczonych typów w swoim profilu

NAJNOWSZE TYPY


 

Naszą witrynę przegląda teraz 409 gości i 10 typerów